Jag säger då det. Min kärlek, är sängen!

En vanlig morgon för handikappade Linda Ekström:

6.30 RIIING RIING. väckarklockan. 
Trycker på snooze och väntar på nästa, kan hända att jag stänger av den i sömnen.

6.45 RIIIIIIIIIIIING RIIIIIIIING!
Låter radion vara på, tänder lampor och lägger mig under det varma täcket för att tänka vad jag ska ha på mig (idiot) som om jag gör de? 1 Minut senare: SNAAAAARK

7.20 RIING RING!
Men förihelevete, då ringer mamma i telefon:
- GODMORGON!
- Ahh mm.. zzzz....
- Du är i tidningen ! gå ner och kolla nu, du måste gå upp!
- Mamma ge upp, jag går inte på de där längre
- Gå upp nu, jag ringer sen igen !

7.25 Går upp och byter om till första bästa, bryr mig inte om klädval, vafan de är vacksta och jag kan knappt klä på mig själv. (knäppa bh:n är värst)

7.35 Tillbaka till sängen och... SNAARK....

7.45 Skynda sig på med skor och jacka, packa grejer, borsta tänder

7.50 Springer till bussen med skorna oknytna, jackan i handen, och ingen som helst koll på hur jag ser ut, vad jag fick med mig, eller om jag ens fick av mig pyamaströjan.

Peace.. och tips från coachen, bryt inte tummen!


Kommentarer
Postat av: maya

Hahahahahaha !!! sötnos <3

2009-12-17 @ 12:34:03
URL: http://www.mayahed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0