jag har megabajsförihelvetesjukligt ont i min tumme...

hej hopp gummisnopp!

Om ni bryr er det minst så är min hand megafet och ser ut som om den kommit från tjockholmen, mina knogar syns knappt, men det tragiska är att efter de tre hemska månderna utan gympa som jag ska få uppleva, så kommer jag rullas på bård till tjockholmen. så därför ska ja vara nyttig i två veckor, sen under jul får jag äta LITE sötsaker, och därefter ska jag ha det igen! så får man hoppas på att jag inte blir allt för tjock:) imorgon börjar de två första nyttiga veckorna,så..

ADJÖ godis och delicatobollar!

jag måste tillägga att det jobbigaste är ändå inte smärtan, utan ingen gympa på MINST tre månader, jag tror inte jag haft ledigt så länge sen jag började i gympa, och de gorde jag som fyraåring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0