jag är coool

Vet ni? jag är feting impad! över ingenting egentligen

Jag är som ett barn under julen, när de inte kan vänta till att se den 24:e luckan i julkalendern, utan måste tjuvkika genom någon annan lucka i närheten. Gjorde barn sånt? eller det kanske bara var jag.. 

Jag orkar inte vänta till den 29:onde med att se hur mina stift sitter, de sticker ju alltså ut utanför handen, men jag har iallafall tjuvkikat genom att dra bort skyddet, bandaget, och lyft upp gipset lite, och jag ser ut som stålmannen! eller något, jag har liksom stålpinnar in i min tumme.. awesome!

Nu blir det estocolmo med matilda den vilda, och köpa juleklappar. vi hörs


Sådär sitter stiften om jag minns rätt,
mina skills på paint är ju grymma ! he...he...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0